Post by theotimelkragi on Mar 7, 2022 14:37:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Avia Maps Aeronautical Charts ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Avia Maps Aeronautical Charts IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel goud ▞▞▞
▞▞▞ Avia Maps Aeronautical Charts 2022 version ▞▞▞
Avia Maps Aeronautical Charts Kart og navigering zpsz
Geweldige app. Gelieve de naam van het waipoint en de minimale veilige hoogte toe te voegen voor elk geselecteerd geselecteerd waypoint, gebied of etappe, alstublieft . Ook in de basisrouteplanning heb je snelheid en richting naar elk been. Probeer ook onderweg tijd voor de etappe toe te voegen als alle windgegevens zijn ingevoerd bedankt
Was nog in gebruik zonder betaling. Maar Airspace laadde helemaal niet en het at 1,1 GB data. weet niet wat het probleem is. Het is in Pakistan, dus waarschijnlijk hebben ze hier geen luchtruimgegevens.
Avia Maps Aeronautical Charts რუკები და ნავიგაცია gkvk
Alle functies vereisen betaling en een accountregistratie.
Onverslaanbaar voor deze prijs.
Ik heb geprobeerd zowel lage als hoge detailkaarten voor Zuid-Alberta te downloaden, maar ik krijg een foutmelding dat de download van de kaart beschadigd is en niet kan worden weergegeven. Meerdere keren geprobeerd. Helaas maakt dit de app voor mij effectief nutteloos.
Ik hou van de kaarten! Ik hou van het gebruiksgemak. Een grote verbetering zou de toevoeging van torens en luchtruimringen zijn.
groot!
Heb het meteen verwijderd. Wil gegevens naar Google sturen.
Vind het echt leuk, zeer goede en goede prijs, misschien moet je gewoon een functie toevoegen zodat je je vliegroute kunt zien nadat je bent geland.
Het kan wat Heli-kaarten gebruiken. Dit zou helpen bij het plannen van vluchten.
Leuke app, het enige echte probleem is dat het NOG STEEDS geen ADSB-ondersteuning heeft, kan niet zonder vliegen, dus de app is gewoon een spel. Zou anders een geweldige app zijn als het ADSB had
Doet precies wat het moet.
Prima voor deze prijs. Kan niet wachten op het geïmplementeerde weer en Notams.
Ik ben het net gaan gebruiken. Op zoek naar een eenvoudige en betaalbare planningstool om afstanden en reistijden te checken. Bereid om kaartdetails en eye candy op te offeren voor de prijs, aangezien ik het misschien 10 keer per jaar zal gebruiken, dus een abonnementsservice is niet nodig. Deze app lijkt daar redelijk in de buurt te komen. 1. Zou leuk zijn om waypoints in te voeren met behulp van ICAO-ID's. 2. Zou leuk zijn om waypoints in het vluchtplan naar een andere volgorde te verplaatsen of te slepen.
Dacht dat het een gratis app was (misschien met in-app aankopen). Hiervoor is een abonnement vereist. Niet geïnteresseerd. Update - bedankt voor de reactie! Dat maakt voor mij een groot verschil; Ik zal het nog eens bekijken.
Het is ok, en om eerlijk te zijn voor de kosten is het beter dan ok. Voor mij zijn er een paar problemen. Ten eerste renderen de lagen vrij langzaam. De basiskaart laadt snel, maar de luchtruimkaart is traag en een beetje onhandig. Ik zou ook graag de mogelijkheid zien om meer op de kaart in te zoomen, ik heb de hoge detailinstelling aan, maar idealiter moet ik meer inzoomen dan momenteel kan. Dat is misschien alleen een probleem voor andere helikoptermensen.
Geweldige luchtvaart-app. Zou een gemakkelijke 5 * zijn met een paar extra functies
Het is een zeer goede app
Veel belovende APP. Voor eenvoudige navigatie en tracking moet u de optie van een radiomagnetische indicator (RMI) opnemen.
Het is een betaal-app.
geweldig algemeen voor essentiële basisinformatie eenvoudig en up-to-date
Geweldig.Uitstekend
goed maar niet up-to-date en vfr punten slechts 5 letters
De meest relevante info binnen handbereik, zeer tevreden...
Grote waarde, zeer nuttige app..
Geweldige en betaalbare luchtvaart-app
goed, maar sommige AD geen info.
Geweldige applicatie.
Geweldige app werkt heel goed op mijn Samsung Note 20 en Galaxy Tab A. Zou graag meer terreindetails, meer informatie over de luchthaven en informatie over vfr-routes, notams, weer,
Geweldige app
Avia Maps Aeronautical Charts Maps &
Makkelijk te gebruiken voor wind- en routeberekeningen, maar kan niet worden gebruikt voor navigatie, althans niet in Finland. De kaarten zijn niet correct, ook al worden ze vaak bijgewerkt en lijken ook radiofrequenties uit te staan
Kort simpel en ook goed voor zweefvliegtuigen zonder onnodige rommel. Ze blijven updaten met extra functies. Deze app is nu beter dan gps-apparaten waarvoor ik meer dan $ 2.000,00 heb betaald!
Geweldige app
Re: High School - Sexy Time Warp Anime Dating Sim Simulatie ayig
Avia Maps Aeronautical Charts Kart og navigering dkps
Dit is erg handig als back-up, planning of korte vluchten
Eenvoudige vluchtgps, duidelijke kaarten. Werkt ook zonder simkaart.
Fantastische betaalbare app! De prijs is meer dan redelijk en het beste is dat er geen jaarabonnement is. Ik haatte ze!!! Het werkt goed tijdens het vliegen en voor het plannen. Zeer accuraat. Je kunt het offline gebruiken en het maakt Garmin en co eruit als idioten met hun gekke prijzen! Geweldige banen jongens!!
Goed
Goede toepassing
Werkt goed in de lucht. Sluit snel aan en geeft duidelijke mapping. Gebruik op de telefoon als back-up nav. Derek
Nette en intuïtieve gebruikersinterface. Doet precies wat het moet doen. Een donkere modus voor de gebruikersinterface en de kaarten zou leuk zijn. Update: ik gebruik het in Oost-Azië, het lijkt erop dat er geen ondersteuning voor CJK-tekens is. Alle CJK-namen op de kaarten zijn vierkanten.
Luchtruim is onzin
Sta optionele kaartopslag toe op een externe SD-geheugenkaart.
Verbazingwekkend, ik heb veel van deze apps geprobeerd voor VFR / VOR-vliegen in MSFS 2020 en dit is de beste Goedkoop genoeg in vergelijking met de bruikbare andere apps, geweldige optie en werkt gewoon. Verzoek: Nog nauwere zoomoptie. Zelfs als je de kaartgegevens niet hebt, zou ik graag op zijn minst kunnen inzoomen op wat er nog meer is.
Avia Maps Aeronautical Charts Maps और नेविगेशन ऐप्स znis
Een app die het waard is om te gebruiken. De kaart van India moet worden gewijzigd. De kaart van India zou een compleet moeten hebben. J & K. Anders niet alleen de kaart plaatsen. Als indianen kunnen we het niet accepteren. Dank u
UPDATE: Het goede: fantastische UI/UX, betrouwbaarheid, leesbaarheid. Het heeft DE BEST ontworpen vectorkaarten (kleuren, lay-out, pictogrammen, markeringen) die ik in een EFB heb gezien. Klantenservice is buitengewoon responsief. Het slechte: het gebruikt alleen native GPS-gegevens van Android. Als je een externe GPS-provider gebruikt die Android native herkent, zou het moeten werken, maar het is blind voor ADS-B/GDL90-gegevens en SimConnect-gegevens van programma's zoals Xmapsy, waardoor het onbruikbaar wordt voor echte wereld en gesimuleerde vluchten. Op de grond is deze app A, 5 sterren. In de lucht of in de sim, het is niet praktisch.